Varsinais-Suomen Taloyhtiöpäivä

26.10.2021 klo 15.30 Turun Messukeskus

Varsinais-Suomen Taloyhtiöpäivä on maksuton messutapahtuma taloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajille, jäsenille ja taloyhtiöiden hallinnosta kiinnostuneille.

Taloyhtiöpäivään osallistuva saa tietoa asiantuntijoiden luennoilta mm. hallituksen tehtävistä ja vastuista, palvelujen hankkimisesta, korjausrakentamisesta, kiinteistönpidosta ja hankkeiden rahoituksesta. Lisäksi osallistujia palvelee laaja näyttelyosasto, jossa palveluntarjoajat vastaavat kysymyksiisi. Mukana myös kaikille avoin lakiklinikka, jossa pääset keskustelemaan Kiinteistöliiton lakimiehen kanssa. Kaikkien osallistujien kesken arvotaan kaksi ipadia ja 200 ensimmäiselle Kiinteistömedia Oy:n kirjalahja.

Seminaariohjelman ja lisätietoja tapahtumasta löydät tapahtuman sivuilta www.kiinteistoliitto.fi/vstaloyhtiopaiva