Kiinteistöilta – Pienten taloyhtiöiden erityispiirteet

03.11.2021 klo 17.30 Suomen maatalousmuseo Sarka

Yli puolet kaikista asunto-osakeyhtiöistä on sellaisia, joissa on alle 10 osakehuoneistoa. Asunto-osakeyhtiölain näkökulmasta pienet ja isot taloyhtiöt ovat samankaltaisia. Koulutustilaisuudessa käydään läpi mitä asioita taloyhtiön hallinnossa ja kunnossapidossa tulee ottaa huomioon pienten yhtiöiden näkökulmasta.

Ohjelma:

Klo 17.30

Hyvän hallinnon kulmakivet
- Kunnossapitovastuu (laki / yhtiöjärjestys / käytännöt)
- Piha-alueiden käyttö ja muutostyöt
- Hallinto (Isännöinti / hallitus)
Lakimies Heli Launto-Koho, Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi ry

Hyvä kiinteistönpitotapa
- Suunnitelmallisen kiinteistönpidon välineitä
- Taloyhtiön rooli korjaushankkeen läpiviennissä
- Energiatehokkuuden parantaminen
 Neuvontainsinööri DI Matts Almgrén, Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi ry

n. 19.00 Tilaisuus päättyy

Tilaisuus on tarkoitettu pienten taloyhtiöiden hallinnossa toimiville henkilöille eli hallitusten jäsenille ja isännöitsijöille. Tilaisuus on maksuton Kiinteistöliiton jäsentaloyhtiöiden edustajille. Muistathan ilmoittaa mahdollisesta ilmoittautumisen jälkeen tulevasta esteestä.

Huom! Seuraamme viranomaisten ohjeistuksia. Lähikontaktien välttämiseksi ja turvavälien ylläpitämiseksi pyydämme huomioimaan seuraavat ohjeet:
-    Jos olet vähänkään sairas, niin älä tule paikan päälle.
-    Rajaamme tapahtuman osallistujamäärän niin, että henkilöiden väliin jää vähintään 1–2 m. Muista tämä turvaväli kun asetut auditorioon.
-    Tilanteissa, joissa saattaa syntyä jonoja, on syytä muistaa turvavälit
-    Tultaessa sisätilaan käytetään käsihuuhdetta
-    Suosittelemme suojamaskin käyttöä.