AVI:n uusilla rajoituksilla voi olla vaikutuksia yhtiökokouksiin

Julkaistu: 02.12.2020

Kiinteistöliitto suosittelee, että välttämättömissäkin yhtiökokouksissa hyödynnetään erilaisia etäyhteyksiä ja valtakirjoja. Kasvokkaisissa kokoontumisissa pitää huolehtia hyvästä käsihygieniasta, turvaväleistä ja käyttää mahdollisuuksien mukaan maskeja.

AVIn 2.12.2020 päätöksen mukaan Satakunnassa sisätiloissa ja alueellisesti rajatuissa ulkotiloissa voi järjestää korkeintaan 20 henkilön yleisötilaisuuksia ja yleisiä kokouksia, kun niissä noudatetaan Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ja opetus- ja kulttuuriministeriön ohjetta koronavirustartuntojen ehkäisemiseksi. Lounais-Suomen aluehallintoviraston 2.12.2020 tekemät päätökset ovat voimassa 3.- 23.12.2020.

Linkkejä:

Kiinteistöliiton usein kysytyt kysymykset koronasta sivu

Kiinteistöliitto - Rahastointipäätökset ja muut välttämättömät päätökset tehtävä pikaisesti (kiinteistoliitto.fi)

Epidemian torjunta ja voimassa olevat alueelliset suositukset | Satasairaala

Uusilla rajoituksilla vaikutuksia yhtiökokouksiin, kiinteistöalan liitoilta ohjeita taloyhtiöille 27.11.2020