Osallistu #taloyhtiötykkääjä -kampanjaan!

Julkaistu: 15.02.2021

Kiinteistöliiton jäsenyhdistysten #taloyhtiötykkääjä-kampanjalla halutaan vuonna 2021 nostaa esiin taloyhtiön arjen sankareita, hyvän mielen luojia, vastuuhenkilöitä, taloyhtiöasioiden puolesta puhujia ja kaikkia muita toimijoita, jotka luovat taloyhtiömaailmaan eteenpäinvievää asennetta.

-  Asunto-osakeyhtiöiden merkitys asuntojen hallintamuotona on jatkanut kasvuaan. Taloyhtiöiden parissa toimii ihmisiä, jotka käyttävät monella eri tavalla paljon aikaa yhteisen omaisuuden arvon ylläpitämiseksi ja kehittämiseksi. Hyvien kokemusten ja käytäntöjen lisäksi on ihmisiä, jotka ansaitsevat tulla jollain tavalla huomioiduksi, kertoo Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen toiminnanjohtaja Juuso Kallio.

Kampanjassa on mahdollista muistaa #taloyhtiötykkääjä-tuotteella taloyhtiömaailman hyviä tekijöitä. Kiinteistöliiton jäsenyhdistys lähettää hänelle yhdistyskohtaisen tuotteen, sekä mukavat terveiset postilla. Kampanjaan osallistuminen on maksutonta.

Kerro kuka sinusta ansaitsee #taloyhtiötykkääjä-huomionosoituksen! Tuotteita on rajallinen määrä kunkin yhdistyksen osalta, joten ilmoitathan ensisijaisesti vain yhden saajan, jotta mahdollisimman monelle riittää tuotteita.

- Haluamme kampanjalla nostaa taloyhtiöiden vastuuhenkilöiden ja muiden ahertajien työtä näkyvämmäksi ja luoda positiivista sykettä taloyhtiön luottamustehtäviin. Positiivinen kuva luottamustehtävistä lisää myös kiinnostusta taloyhtiön hallitustyöhön ja hälventää pelkoja vastuusta, kertoo Kiinteistöliitto Satakunnan ja Rauman Kiinteistöyhdistyksen toiminnanjohtaja Mari Häyhtiö.

Lue lisää ja ilmoita #taloyhtiötykkääjä www.kiinteistoliitto.fi/taloyhtiotykkaaja