Kiinteistöliitto mukana Suomi Areenassa 12.7.

Julkaistu: 30.05.2022

SuomiAreenan tavoitteena on tuoda yhteiskunnallinen ja ajankohtainen keskustelu kaikkien ulottuville. Jotta meillä olisi enemmän ratkaisuja ja vähemmän ongelmia. Vuosittainen yhteiskunnallinen festivaali järjestetään Porissa. Kiinteistöliitto osallistuu SuomiAreenalle Ilmastoviisas taloyhtiö hankkeellaan.

Kiinteistöliitto on käynnistänyt Ilmastoviisas taloyhtiö -hankkeen, jossa kehitetään käytännön työkaluja ilmastonmuutoksen torjumiseksi asuinkiinteistöissä. Kiinteistöliiton keskustelutilaisuus järjestetään 12.7.2022 klo 14.00-14.45 Porin Puuvillassa, sekä striimataan SuomiAreenan sivuilla.

Ilmastoviisas taloyhtiö

Miten ilmastonmuutoksen torjuntaa voidaan tehdä asunto-osakeyhtiöissä? Mikä on yksittäisen asukkaan vastuu entä yhtiön johdon? Miten lainsäädäntö pysyy mukana, kun teknologia vyöryy myös kiinteistö- ja rakentamisalalle? Pitääkö vanha ja huonokuntoinen asuinrakennus syrjäisellä sijainnilla kunnostaa? Mistä saadaan rahat korjauksiin?

Keskustelun osallistujat:

Johtava asiantuntija Petri Pylsy, Kiinteistöliitto

Kansanedustaja Ville Valkonen, Kokoomus

Kansanedustaja Mari Holopainen, Vihreät

Meteorologi Kerttu Kotakorpi

Keskustelun juontajina toimivat toiminnanjohtaja Juuso Kallio Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi, toiminnanjohtaja Mari Häyhtiö Kiinteistöliitto Satakunta & Rauma.

Lisätietoja SuomiAreenasta