Eduskuntavaalipaneeli: Puhutaan asumisesta ja asuntopolitiikasta Porissa - kaikille avoin tilaisuus, ilmoittauduthan silti

02.03.2023 klo 17.00 Suomalainen Klubi, Juhlasali

Kiinteistöliitto Satakunta ja Suomen Vuokranantajat järjestävät asumista ja asuntopolitiikkaa käsittelevän vaalipaneelin. Tilaisuus on kaikille avoin, joten kaikki aiheesta kiinnostuneet tulkaahan kuulemaan poliitikkojen näkemyksiä asumisesta ja alueen elinvoimasta!

Aika: to 2.3.2023 klo 17.00. Kesto noin 1,5 tuntia. Kahvi- ja pullatarjoilu ennen klo 17.00.
paikka: Suomalainen Klubi, Juhlasali
Eteläranta 10, 28100 Pori

Jo lähes kolme miljoonaa suomalaista asuu asunto-osakeyhtiöissä. Asumisen menot ovat nousseet jyrkästi. Menojen kasvun hillintä on kotitalouksien ja kansantalouden kannalta avainkysymys tulevalla hallituskaudella. Suomi on sitoutunut kunnianhimoisiin tavoitteisiin ja toimenpiteisiin rakennetussa ympäristössä tapahtuvan, ilmastolle haitallisen energiankulutuksen vähentämiseksi sekä siirtymiseksi uusiutuviin energialähteisiin perustuvaan energiajärjestelmään. Vihreä siirtymää toteuttaessa tulee huolehtia siitä, että muutos on oikeudenmukainen ja taloyhtiöt saavat tarvitsemansa tuen. Paneeliin kutsutaan Satakunnan alueen eduskuntapuolueiden kansanedustajaehdokkaat, yksi per puolue. Tilaisuus on kaikille avoin, kahvi-ja pullatarjoilu.

Mukana keskustelemassa:

Kokoomus: Matias Marttinen, Keskusta: Aila Haikkonen, Perussuomalaiset: Arto Nurmi, SDP: Sinikka Alenius, Kristillisdemokraatit: Lehtinen Ari, RKP: Tomas Lundström, Vihreät: Laura Pullinen ja Vasemmistoliitto: Milka Tommila.

Paneelin juontaijna toimivat Mari Häyhtiö, toiminnanjohtaja, Kiinteistöliitto Satakunta ja Suomen Vuokranantajista yhteiskuntasuhdepäällikkö Hanna Isbom.

Huom! Seuraamme viranomaisten ohjeistuksia koronatilanteeseen liittyen.

Huomioitavaa:
- Jos olet vähänkään sairas, niin älä tule paikan päälle.
- Tultaessa sisätilaan käytetään käsihuuhdetta
- Suojamaskia voi halutessaan käyttää ottaen huomioon siihen liittyvät ohjeet

TERVETULOA!

Mari Häyhtiö, toiminnanjohtaja                Timo Harjunpää, aluepäällikkö, Satakunta