Kiinteistöilta – Kylpyhuonekorjaukset taloyhtiössä

04.10.2023 klo 18.00 Valtion virastotalon Auditorio, 2 krs.

Ohjelma

Tervetuloa taloyhtiön kylpyhuonekorjaukset koulutustilaisuuteen! Tilaisuus on suunniteltu tarjoamaan taloyhtiön hallitukselle tietoa ja ohjeita, jotta kylpyhuonekorjaukset sujuvat mahdollisimman sujuvasti ja onnistuneesti.

Koulutustilaisuudessa käsitellään erilaisia aiheita ja asioita, jotka liittyvät taloyhtiön kylpyhuoneremontteihin. Tavoitteena on, että osallistujat ymmärtävät remontin prosessin ja tietävät miten toimitaan eri tilanteissa oikein. Tärkeimpinä tavoitteina on oppia välttämään yleisimmät virheet, joita voi syntyä remontin aikana.

Kahvitarjoilu

18:00 Tilaisuuden avaus ja kiinteistöyhdistyksen terveiset
Neuvontainsinööri Matts Almgrén, Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi

Taloyhtiön kylpyhuonestrategia

• kunnossapitovastuu märkätiloissa
  • osakasmuutokset märkätiloissa
  • märkätilakorjausten suunnittelu, valvonta ja dokumentointi
  • märkätilakorjaukset osana yhtiön muita saneerauksia
  • linjasaneeraus vs. märkätilasaneeraus

Rakennustekninen asiantuntija Jari Halonen, Kiinteistöliitto

19:30 Tilaisuus päättyy

Koulutus järjestetään paikan päällä Turussa Valtion virastotalolla. Koulutus on maksuton ja mukaan voivat ilmoittautua kaikki jäsentaloyhtiöiden edustajat. Ilmoittautuminen 30.9.2023 mennessä.

Tervetuloa!