Etsimme positiivista ilmiötä asunto-osakeyhtiön toimintaympäristöstä

Julkaistu: 25.06.2024

Kiinteistöliitto Satakunta etsii hankkeita, jotka vaikuttavat positiivisesti kiinteistön arvoon, osakkaiden viihtyvyyteen ja turvallisuuteen. Taloyhtiön pitkäjänteisen ja suunnitelmallisen kiinteistönpidon merkitys on yhä tärkeämpää heikohkossa taloustilanteessa ja kustannusten noustessa.

Kiinteistöliitto Satakunta kutsuu taloyhtiöitä kertomaan onnistuneesta korjaushankkeestaan. Etsimme taloyhtiötä, joka on toteuttanut peruskorjaus-, tai -perusparannushankkeen esimerkillisesti. Hanke voi olla kooltaan pieni tai suuri. Arvioinnissa painotetaan erityisesti asukaslähtöisyyttä, innovatiivisuutta, asumisen laatua ja turvallisuutta sekä kiinteistön arvon ja energiatehokkuuden huomioimista. Voittajan valitsee Kiinteistöliitto Satakunnan hallitus.

Ilmoita ehdokkaasi su 6.10.2024 mennessä tästä.