Kiinteistöliitto Satakunnan vuosikokous 8.5.2019

Julkaistu: 22.05.2019

Kiinteistöliitto Satakunnan vuosikokous pidettiin 8.5.2019. Kokouksessa käsiteltiin sääntöjen mukaiset asiat hyväksymällä tilinpäätös ja toimintakertomus.

Hallituksessa (12 jäsentä) valittiin erovuorossa olleista jatkamaan Ari Urpulahti ja Heli Lindqvist ja uusina jäseninä valittiin Jari Jokiniemi ja Teija Hokkanen.
Yhdistyksen strategiasuunnitelma vuosille 2019-2020 hyväksyttiin ja vuosikokous merkitsi tiedoksi hallituksen hyväksymän alueyhteistyösopimuksen päivityksen.
Lounais-Suomen alueella olevat yhdistykset eli Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi, Kiinteistöliitto Satakunta ja Rauman Kiinteistöyhdistys tiivistävät aikaisempaa yhteistyötään eli alueelle on tarkoitus palkata aluepäällikkö, joka tulee toimimaan toiminnanjohtajana Porissa ja Raumalla sekä hoitaa koko alueen jäsensihteeritehtävät.
Muutoksen on tarkoitus tapahtua elokuun alusta lukien, jolloin Eino Taulu siirtyy tehtävästään eläkkeelle ja Teija Hokkanen keskittyy omaan työtehtäväänsä.