Jäsenlehti uudistuu 2020

Julkaistu: 16.12.2019

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen, Satakunnan ja Rauman jäsenlehti uudistuu vuonna 2020. Alueen oma jäsenlehti on jatkossa Kiinteistölehti Lounais-Suomi.

Lounais-Suomen alueella olevat Kiinteistöliiton jäsenyhtiöt ovat aikaisemmin saaneet kahta erillistä jäsenlehteä. Valtakunnallinen Kiinteistölehti on kymmenen kertaa vuodessa ilmestyvä taloyhtiöiden oma lehti, jonka Kiinteistöliiton jäsentaloyhtiöt saavat jäsenetuna. Kiinteistölehti välittää alan tuoreimmat uutiset, ilmiöt ja asiantuntija-artikkelit. Yhden paperilehtivuosikerran lisäksi jäsenetuun kuuluu digilehti koko taloyhtiön käyttöön. Paperilehden lisätilaus on tarjolla edulliseen jäsenhintaan.

Kiinteistölehden lisäksi jäsenyhtiöt ovat saaneet alueellisen jäsenlehden Lounais-Suomen Kiinteistöviestin erillisenä postituksena. Vuonna 2020 alueellinen jäsenlehti uudistuu ja sen nimi on jatkossa Kiinteistölehti Lounais-Suomi. Alueen oma jäsenlehti ilmestyy 4-kertaa vuodessa Kiinteistölehden yhteydessä erillisenä painoksena.

”Haluamme uudistaa lehden sisältöä ja ulkoasua, sekä vahvistaa kiinteistöalan johtavan järjestön jäsenlehden asemaa. Kiinteistölehti Lounais-Suomi keskittyy jatkossakin nostamaan esiin asioita, joista alueella puhutaan. Kevään ensimmäisessä numerossa keskitytään esimerkiksi alueen rakennusvalvontaviranomaisten palveluihin,” kertoo Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen toiminnanjohtaja Juuso Kallio.

Alueellisen jäsenlehden kustantamisesta vastaa jatkossa Suomen Kiinteistöliiton omistama kustannusyhtiö Kiinteistöalan Kustannus Oy. Lehden päätoimittajana toimii toiminnanjohtaja Juuso Kallio ja toimituksesta vastaa toimittaja Pekka Virolainen.

Lisätietoja ja mediakortti

Juuso Kallio puh (02) 277 5150 juuso.kallio@kiinteistoliitto.fi